sunnuntaina, elokuuta 28, 2005

joka lauantainen raiskaus

Peruslauantai. Eräs kaverini - siis naispuoleinen sellainen - yritettiin raiskata. Tällä kertaa yrittäjänä en ollut minä vaan joku tuntematon gubbe. Oltais tultu pari minuuttia aikaisemmin paikalle niin sen raiskaajan sormet olis ollu suolakurkkupurkissa koristamassa mun kirjahyllyä.

Kumpi on vahvempi: kuuma vai kylmä? Missä menee kylmän ja kuuman välinen rajapyykki? Kun minä haluaisin kovasti tehdä sellaisen kokeen että pistän kylmää ja kuumaa ilmaa samaan kehään ja katson kumpi voittaa. Nyt joku vois mulle kertoa moniasteiseen tilaan mun pitää ne ilmat laittaa ettei kumpikaan saa etua.

Muistattehan muuten 80-luvulta sen sarjan missä on Alf. Siis se karvainen mörkö. Minä tiedän kuka sitä näyttelee. Chuck Norriksen penis. Ja tämä on fakta.

Ei kommentteja: