maanantaina, syyskuuta 24, 2007

lääkärin vastaanotolla

Oli syksyinen sää, puut olivat jo hieman kellastuneet ja vettä satoi pieninä pisaroina maan pintaan. Sipponem saapui vastaanotolle, sillä hänellä oli hieman ongelmia:

- SIPPONEM!
- Se olen minä.
- Astu peremmälle.
- Kiitos, herra lääkäri.
- Mikäs herraa vaivaa?
- No on tuo näkö alkanut huonontua.
- Jaahas, katsotaan.. Kyllä näen selvästi, että jotain vikaa täällä on.
- Voi juma, joudunkohan nyt lopettamaan työni kun tarvitsen silmiäni työssäni. Olen nimittäin miesten virtsaputkien ylitarkastaja.
- Ei hätä ole tämännäköinen. Minulla on nimittäin parannuskeino.
- Huh, onneksi. Mikähän se mahtaa olla?
- Sinun tulee syödä kakkaa joka päivä aamuin ja illoin.
- Kakkaa?
- Kyllä, juuri sitä iloisten ihmisten iloisen ruskeaa ainetta jota valuu iloisista perserei'istä.
- Taidat pilailla?
- En, vedät vaan sitä paskaa niin vitusti niin hyvä tulee.
- Ööh, en ole nyt aivan varma tästä.
- JUMALAUTA SIPPONEM, HALUATKO SINÄ KUNTOON VAI ET? PASKAA VAAN NAAMARIIN NIIN OLET KOHTA KUNNOSSA.
- Selvä homma, minä väännän himassa tortut kattilaan niin saan pitää työni. Käsken vaimoni myös paskomaan purkkeihin.
- Hienoa Sipponem, mene nyt kotiisi ja ota heti yksi annos lääkettä. Ilmoittele parin viikon päästä, että miten on lähtenyt kuuri käyntiin.


Tasan kahden viikon kuluttua:
- No Sipponem tässä moro! Olen noudattanut täsmällisesti ohjeitasi ja nauttinut paskaa joka aamu ja ilta tässä kahden viikon ajan. Silti minusta tuntuu ettei näköni ole parantunut yhtään.
- HAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄIJÄ SÖI OIKEESTI :-------------------DDDDDDD

*KLIK TUUT TUUT TUUT*

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Syö paskaa, miljardi kärpästä ei voi olla väärässä.

Anonyymi kirjoitti...

eipä ollut järin fiksu kaveri tuo Sipponem!