-Ilta-Panomien päätoimittaja Seppo Alakulli päivää
-Päivää, täällä puhuu reportteri Birgitta Isosilmänen.
-Terve, onkos mitään mielenkiintoista uutisrintamalla?
-No todellakin, Suppo-Semeli käväisi uimassa ja imaisi vahingossa hieman vettä keuhkoonsa.
-OHHOH! NO PERKELE! Kirjoitapas siihen juttuun otsikoksi, että Suppo-Semeli kävi lähellä kuolemaa ja on nyt sairaalassa tutkimuksissa.
-Itse asiassa hän on täysin kunnossa ja grillaa nyt kotona makkaraa. Hän imaisi vettä vain 1 millilitran.
-EI JUMALAUTA ISOSILMÄNEN! ETKÖ OLE KÄYNYT KOULUJA. AINA PITÄÄ LIIOITELLA ASIOITA ETTÄ LEHDET MENEE KAUPAKSI! HALUATKO POTKUT??
-öööh...uummmm..okei. Laitan otsikoksi "Suppo-Semeli hukkui"
-Hyvä!
------------------------------------------------------------
-Pallihiki, 356 Päivää lehti, kuinka voin auttaa?
-Jorma Kullervo Niskalima tässä terve. Näin tänään Seppi Hovin kaupassa.
-EIHÄN!
-Kyllä, hän osti leipää
-Mahtavaa, sait juuri vihjepalkkioksi 5000€
-Hän myös maksoi ostoksensa
-Uijui, aina vaan paranee. Laitetaan 10 000€
-Hän käveli
- 100 000€
-Raapi myös vasempaa kättänsä
18943072 0238054820439528098095 €
-Yskäisi!
-Hienoa, laitamme lehteen että Leipä-Seppo käväisi kaupassa ostamassa leipää ja touhusi vaikka mitä epäilyttävää samalla.
-Kiitos kuulemiin.
------------------------------------------------------
-Ilta-Pelehti, Sirkka Pyllynoro päivää.
-*Tuut tuut tuut*
-Jaahas, varmaan väärä numero. Noh, ei se mitään. Ilmeisesti hän olisi sanonut, että III maailmansota on syntynyt. Teenpäs siitä nyt jutun lehteen kun ei jaksa enää tuota kännykkäpeliäkään pelata..
maanantaina, heinäkuuta 09, 2007
lauantaina, kesäkuuta 16, 2007
DVD-soittimeni meni rikki. Ostin sitten sellaisen hienon piuhan television ja tietokoneen välille, että voi katsoa televisiosta tietokoneella tapahtuvia juttuja. Sen laittaminen toimimaan oli todella simppeliä. Piti vain laittaa resoluutio sellaiseksi että toimiminen on mahdotonta kun kaikki ikkunat aukee sellaiseen paikkaan että niitä ei näe, säätää värit 4-bittisiksi, myös usb-portit ja hiiren piti mennä pois käytöstä tietysti ja saada kerran kone niin sekaisin, että se ei edes suostunut käynnistymään. Sitten kun kone taas suostui käynnistymään niin kaikki nämä edellä mainitut teot olivat vielä voimassa. Tuhannen toivottaman uudelleenkäynnistyksen jälkeen kaikki vaan yhtäkkiä alkoi toimimaan ja nyt näkyy kuva televisiossa. Piece of nakki.
Seuraaksi hieno tarina joka kertoo PISSASTA HHEHEHEHEHEEHHE!!!
- Hautaustoimisto Multanen
- Simo-Petteri Naama tässä terve. Isoäitini kuoli kuukausi sitten, se tarvisi haudata koska nyt se alkaa haisemaan jo liian pahalle.
- Anteeksi mutta me emme hautaa kuin kiveksiä
- Selvä, voisin haudata vasemman kivekseni
- Olen lomalla nyt eli se ei onnistu aivan pian.
- Ei se mitään, voin sillä välin valaa kullini betoniin ja mennä naapurin ovelle ja huutaa NEORU ja tökätä naapuria silmään eunukilla.
- Poliisista päivää. Mitäs täällä suunnitellaan? Olen Jarmo Pamppuvaara ja teidät on pidätetty.
- Ei hemmetti, vain kuolleen ruumiini yli.
- Selvä!
*PAM*
- Hyi saatana, tapoitte Simo-Petteri Naaman. Minun täytyy nyt mennä yrjölle.
*BYYÖÖÖÖRRGHHHRAUUUUUUUUMUIIIIIIISTYTTHYTHTHT MIUUUUUUUU RÖÖYYHHHHH BWAAAAARGGHH*
- Voi vittu Multanen turpa kiinni.
- Jumalauta Yrjö, olithan sinä kotona. Olen ollut täällä pihallasi huutamassa jo puoli tuntia. Mitä hemmettiä sinä oikein touhusit siellä sisällä.
- Kastelin jalkaani ja pierin uuniin.
- Jaahas, selvä.
Jatkuu joskus ehkä jopa juu..
Niin..
Seuraaksi hieno tarina joka kertoo PISSASTA HHEHEHEHEHEEHHE!!!
- Hautaustoimisto Multanen
- Simo-Petteri Naama tässä terve. Isoäitini kuoli kuukausi sitten, se tarvisi haudata koska nyt se alkaa haisemaan jo liian pahalle.
- Anteeksi mutta me emme hautaa kuin kiveksiä
- Selvä, voisin haudata vasemman kivekseni
- Olen lomalla nyt eli se ei onnistu aivan pian.
- Ei se mitään, voin sillä välin valaa kullini betoniin ja mennä naapurin ovelle ja huutaa NEORU ja tökätä naapuria silmään eunukilla.
- Poliisista päivää. Mitäs täällä suunnitellaan? Olen Jarmo Pamppuvaara ja teidät on pidätetty.
- Ei hemmetti, vain kuolleen ruumiini yli.
- Selvä!
*PAM*
- Hyi saatana, tapoitte Simo-Petteri Naaman. Minun täytyy nyt mennä yrjölle.
*BYYÖÖÖÖRRGHHHRAUUUUUUUUMUIIIIIIISTYTTHYTHTHT MIUUUUUUUU RÖÖYYHHHHH BWAAAAARGGHH*
- Voi vittu Multanen turpa kiinni.
- Jumalauta Yrjö, olithan sinä kotona. Olen ollut täällä pihallasi huutamassa jo puoli tuntia. Mitä hemmettiä sinä oikein touhusit siellä sisällä.
- Kastelin jalkaani ja pierin uuniin.
- Jaahas, selvä.
Jatkuu joskus ehkä jopa juu..
Niin..
torstaina, toukokuuta 31, 2007
Terve orgaaniset homovitut ja kusmulkut! Minulle tuli nyt sellainen olo, että tekisi mieli vastustaa jotain. Rupean kaikkeuden vastustajaksi. Kiipeän asuntoni viereisen lipputangon kärkeen ja en tule alas ennen kuin te kerrotte kuinka kurjissa sääolosuhteissa tuo on valmistettu. Aivan tasan varmasti se on jossain pölyisessä tehtaassa valmistettu ja minä en pidä siitä. Mielestäni vihreistä arvoista kannattaa pitää kiinni, joten vaadin, että lipputangot valmistetaan ulkona auringon paisteessa meren rannalla.
En sitten oikeasti tule sieltä alas ennen kuin maailma on taas parempi paikka. Minulla ei tule aika tylsäksi, koska askartelen Tarja Halosen siellä ylhäällä. Sitä varten pakkasin reppuuni, kaksi lanttua, jalkapallon, keitettyä spagettia, luumukiisseliä sekä teräsbetonia. Nämä ainekset tulee sekoittaa keskenään jolloin tuloksena on ihka aito Tarja Halonen.
Menen nyt, tulen sitten takaisin kun olen kerännyt tarpeeksi julkisuutta ja saanut tahtoni läpi.. Otan kannettavan tietokoneen mukaan niin voin kirjoitella sieltä vaiheistani teille.
23.26 Olen nyt lipputangon kärjessä, täällä on hienot maisemat ja ihan mukavaa.
23.27 Olen nyt sekoittanut Tarja Halosen ainekset keskenään. Ilmeisesti kemiallinen reaktio ei synny aivan heti, sillä mitään ei ole vielä tapahtunut.
23.28 Missäköhän mediat ovat kun ketään ei näy. Haloo??
23.29 Tarja Halonen haisee aika pahalta, mitään ei ole kuitenkaan vielä tapahtunut.
23.30 Alkaa tulla koti-ikävä pikku hiljaa. Aion kuitenkin olla sinnikkäästi täällä vielä.
23.31 Vieläkään ei näy ketään täällä katsomassa tempaustani.
23.32 Varis rääkäisi.
23.33 Vittu täällä on muuten tylsää. Tarja Halosen resepti ei toiminut. En kuitenkaan syytä itseäni vaan yhteiskuntaa.
23.35 Olen olohuoneessani. Muistin, että telkkarista alkaa elokuva jonka olen halunnut nähdä jo pitkään. Nälkäkin alkoi tulla.
En sitten oikeasti tule sieltä alas ennen kuin maailma on taas parempi paikka. Minulla ei tule aika tylsäksi, koska askartelen Tarja Halosen siellä ylhäällä. Sitä varten pakkasin reppuuni, kaksi lanttua, jalkapallon, keitettyä spagettia, luumukiisseliä sekä teräsbetonia. Nämä ainekset tulee sekoittaa keskenään jolloin tuloksena on ihka aito Tarja Halonen.
Menen nyt, tulen sitten takaisin kun olen kerännyt tarpeeksi julkisuutta ja saanut tahtoni läpi.. Otan kannettavan tietokoneen mukaan niin voin kirjoitella sieltä vaiheistani teille.
23.26 Olen nyt lipputangon kärjessä, täällä on hienot maisemat ja ihan mukavaa.
23.27 Olen nyt sekoittanut Tarja Halosen ainekset keskenään. Ilmeisesti kemiallinen reaktio ei synny aivan heti, sillä mitään ei ole vielä tapahtunut.
23.28 Missäköhän mediat ovat kun ketään ei näy. Haloo??
23.29 Tarja Halonen haisee aika pahalta, mitään ei ole kuitenkaan vielä tapahtunut.
23.30 Alkaa tulla koti-ikävä pikku hiljaa. Aion kuitenkin olla sinnikkäästi täällä vielä.
23.31 Vieläkään ei näy ketään täällä katsomassa tempaustani.
23.32 Varis rääkäisi.
23.33 Vittu täällä on muuten tylsää. Tarja Halosen resepti ei toiminut. En kuitenkaan syytä itseäni vaan yhteiskuntaa.
23.35 Olen olohuoneessani. Muistin, että telkkarista alkaa elokuva jonka olen halunnut nähdä jo pitkään. Nälkäkin alkoi tulla.
sunnuntaina, toukokuuta 27, 2007
TERVE LAPSUKAISET! MINUN CAPS LOCK ON UNOHTUNUT PÄÄLLE. OTAN SEN NYt pois päältä. Kävin juuri synnyttämässä eli kakkeloisella. Lapsi oli niin soma, että päätin antaa naapurilleni kunnian olla sylikummi. Kuvitelkaa sitä kaunista näkyä kun lapseni on sylikummin hellässä syleilyssä. Valitettavasti lapsi taitaa olla niin vetelä, ettei se tahdo pysyä sylissä.
perjantaina, toukokuuta 25, 2007
Martti Syrjä
En tiedä oletteko huomanneet, mutta Martti Syrjä näyttää aika hassulta.

Vittu miten voi mies joka näyttää mongoloidilepakon ja kurpitsan risteytykseltä ansaita niin vitusti rahaa. On tää maailman vaan julma paikka! Ensi kerralla askartelemme "marttisyrjänkidutuslaitteenjokaonihanparaslaitejoshaluaakiduttaamarttia", jonka käytännön pakotteista johtuen lyhennän muotoon "Tarja Halonen".

Vittu miten voi mies joka näyttää mongoloidilepakon ja kurpitsan risteytykseltä ansaita niin vitusti rahaa. On tää maailman vaan julma paikka! Ensi kerralla askartelemme "marttisyrjänkidutuslaitteenjokaonihanparaslaitejoshaluaakiduttaamarttia", jonka käytännön pakotteista johtuen lyhennän muotoon "Tarja Halonen".
torstaina, toukokuuta 17, 2007
Täällä taas! Harmiksenne en ole kuollut, vaikka lähellä olikin. Juttelin spitaalisen ihmisen kanssa. Hän esitteli minulle innokkaana varvastaan joka oli epämuodostunut. Esitin kiinnostunutta, mutta en niin kiinnostunutta että olisin nuollut sen varpaita.
Kannatti käydä Intiassa. Nyt täällä Suomessa on talvi - sisällä mun kämpässä. Meikäläisen iho kuoriutuu kuin kuoriutuva iho ja hilseilee ympäri kämppää. Koko mahtava lukaalini on täynnä valkoista kuollutta ihoa. Joulupukki ei ole kotoisin Korvatunturilta vaan sohvani alta, Ralli-Markun vierestä.
Nyt alan tekemään laskettelurinnettä kuolleista ihosuikaleistani. Koitan saada sen parin päivän sisällä auki niin Etelä-Suomen juipit pääsevät tänne laskettelemaan.
Kannatti käydä Intiassa. Nyt täällä Suomessa on talvi - sisällä mun kämpässä. Meikäläisen iho kuoriutuu kuin kuoriutuva iho ja hilseilee ympäri kämppää. Koko mahtava lukaalini on täynnä valkoista kuollutta ihoa. Joulupukki ei ole kotoisin Korvatunturilta vaan sohvani alta, Ralli-Markun vierestä.
Nyt alan tekemään laskettelurinnettä kuolleista ihosuikaleistani. Koitan saada sen parin päivän sisällä auki niin Etelä-Suomen juipit pääsevät tänne laskettelemaan.
perjantaina, huhtikuuta 20, 2007
Televisiosta alkaa uusi sarja, Sulakullimies. Olen sarjan käsikirjoittaja. Se kertoo Maurista joka toimii lukkoseppänä Alamatsulan lukkokaupassa. Joka jaksossa Mauri avaa oven jonka oven omistaja on laittanut vahingossa lukkoon jättäen avaimet vessanpönttöön. Ovelle pääsy tuottaa kuitenkin aina uskomattomia kommelluksia, vasta jakson lopussa Mauri pääsee avaamaan ovea. Maurin autosta loppuu akku, hänen vaimonsa tekee hänelle lihapullia jotka aiheuttaa Maurille suunnattomia ilmavaivoja, rautanaulat on loppu kaupasta ja muita vastaavia huikeita juonenkäänteitä jotka aiheuttavat valtavia tunnepuuskia katsojissa.
Mauri ei tarvitse tiirikoita. Hänen munansa on sulaa nestettä. Hän laittaa nestemäisen munansa avaimenreikään ja kovettaa sen hieromalla vaaleanpunaisia kiveksiään, jotka ovat hänen selässä. Näin kulli toimii avaimena. Kun ovi on auki, Mauri ottaa taskustaan kuvan omasta persereijästään jolloin muna muuttuu jälleen nesteeksi.
Mauri ei tarvitse tiirikoita. Hänen munansa on sulaa nestettä. Hän laittaa nestemäisen munansa avaimenreikään ja kovettaa sen hieromalla vaaleanpunaisia kiveksiään, jotka ovat hänen selässä. Näin kulli toimii avaimena. Kun ovi on auki, Mauri ottaa taskustaan kuvan omasta persereijästään jolloin muna muuttuu jälleen nesteeksi.
keskiviikkona, huhtikuuta 18, 2007
Voi pettymyksien kanahäkki. En joutunut tietenkään maksamaan sitä 30€ laskua mikä minulle lähetettiin kirjastosta. Menin aivan onnessani sinne, että pääsisin huutamaan ja räyhäämään, mutta en ehtinyt edes kunnolla aloittaa kun lasku oli jo tuhottu. Vessan ovi oli vasta puoliksi viiksekkään sedän perseessä kun minulle kerrottiin että laskua ei tarvitse maksaa.
Oletteko ikinä kokeilleet miltä tuntuisi jos joku tuntuisi joltain muulta kuin tuntemiselta? En ole minäkään, mutta haluaisin kokeilla. Siksi aionkin mennä malaria- ja hepatiittileirille monsuunintäytteiseen Intiaan. Kun palaan niin olen löytänyt itseni ja tunnen sen kuinka tunnen jos en tuntisi tuntemista jos tunti olisikin kaksi tuntemusta yhden sijasta, sillä onhan se helpompaa olla silli kuin kaksi tunnettua rapua tunniskelemassa tunnikalan navan päällä.
Oletteko ikinä kokeilleet miltä tuntuisi jos joku tuntuisi joltain muulta kuin tuntemiselta? En ole minäkään, mutta haluaisin kokeilla. Siksi aionkin mennä malaria- ja hepatiittileirille monsuunintäytteiseen Intiaan. Kun palaan niin olen löytänyt itseni ja tunnen sen kuinka tunnen jos en tuntisi tuntemista jos tunti olisikin kaksi tuntemusta yhden sijasta, sillä onhan se helpompaa olla silli kuin kaksi tunnettua rapua tunniskelemassa tunnikalan navan päällä.
keskiviikkona, huhtikuuta 11, 2007
Kunnallispalvelut on paskasta!
Vittu!
Kävin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa kirjastossa neljään vuoteen. Omat lainaustunnukset oli säilyneet käytössä ja korttikin toimi vaikka se on poikki pituussuunnassa. Kaikki sujui mahtavan hienosti. Palautin kirjat noin viikko sitten jälleen ongelmitta. Laitoin ne sellaiseen helvetin isoon masiinaan jossa se kirja matkasi liukuhihnaa pitkin johonkin päin kirjastoa lajitteluun.
Eilen sitten tärähti!!! Sain jumalauta 30€ laskun kirjan tärvelemisestä. Mitä vittua? Onko se minun vika jos kirjaston sedät on asentanu paperisilppurin palautuslaitteeseen? Olenko lainannut lähiaikoina niin vähän kirjoja että saan siitä heti sakkoa? Mitä vittua? Siis MITÄ VITTUA??
Soitin eilen heti sinne kirjastoon, mutta ei se joku täti osannu sanoa mitään. Tänään soitin, niiden tietokoneella ei ole ollut merkintää mistään. Myöhästynyt aprillipila? Ihan sama, menen joku päivä käymään siellä. Jos joku käy siellä tässä lähiaikoina ja ihmettelee kun missään ei ole kirjoja niin ei hätää. Ne löytyvät sen nurkassa vikisevän ja itkevän viiksekkään miehen perseestä.
Kävin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa kirjastossa neljään vuoteen. Omat lainaustunnukset oli säilyneet käytössä ja korttikin toimi vaikka se on poikki pituussuunnassa. Kaikki sujui mahtavan hienosti. Palautin kirjat noin viikko sitten jälleen ongelmitta. Laitoin ne sellaiseen helvetin isoon masiinaan jossa se kirja matkasi liukuhihnaa pitkin johonkin päin kirjastoa lajitteluun.
Eilen sitten tärähti!!! Sain jumalauta 30€ laskun kirjan tärvelemisestä. Mitä vittua? Onko se minun vika jos kirjaston sedät on asentanu paperisilppurin palautuslaitteeseen? Olenko lainannut lähiaikoina niin vähän kirjoja että saan siitä heti sakkoa? Mitä vittua? Siis MITÄ VITTUA??
Soitin eilen heti sinne kirjastoon, mutta ei se joku täti osannu sanoa mitään. Tänään soitin, niiden tietokoneella ei ole ollut merkintää mistään. Myöhästynyt aprillipila? Ihan sama, menen joku päivä käymään siellä. Jos joku käy siellä tässä lähiaikoina ja ihmettelee kun missään ei ole kirjoja niin ei hätää. Ne löytyvät sen nurkassa vikisevän ja itkevän viiksekkään miehen perseestä.
perjantaina, maaliskuuta 23, 2007
Vaalit on nyt ohi. Kenenkään ei tarvitse enää teeskennellä haastatteluissa. Itse en kerennyt mukaan vaalimenoihin, mutta ajattelin asettua ensi kerralla itse ehdolle. Olen harjoitellut jo haastatteluita hieman.
- Mitä mieltä olette kevään saapumisesta jälleen Suomeen?
- Noh, asianhan voi ajatella monelta kannalta. Itse lähtisin pohtimaan asiaa rekrytoinnin kannalta, onko järkevää tuottaa huimaavia pinoja haketta vai kannattaako siirtyä turpeeseen. Esimerkiksi linnut muuttavat etelään ja mielestäni kaikille tulee hyvä mieli. Tällä en siis suinkaan tarkoita sitä että vähemmistö kärsisi, tarkoitan sitä että kaikilla on hyvä mieli ja sitä ajan takaa.
- Vai niin. Pitäisikö mielestäsi nostaa opiskelijoiden tukirahaa?
- Totta kai se järkevää on. Tulemme paneutumaan asiaan huolella ja takaan että tuet nousevat 245% tulevan vaalikauden aikana jos minut valitaan.
- Mutta eikö se aja Suomen valtion perikatoon?
- En näe asiaa siltä kannalta että Suomen valtio köyhtyisi sillä tuberkuloosi ei ole levinnyt Suomessa mitenkään laajalti. Asiasta on disputoitu paljon puoleemme perjantai-illan kokouksissa.
-Mihin puolueeseen kuulutte?
- Kanta-Hämeen Kullisilmiin. Ajamme kaikkien etua ja tulemme toteuttamaan sen. Aiomme leikata opintotukea rajusti jotta eläkeläiset saisivat paremman turvan.
- Ettekö te juuri sanoneet, että ajatte opiskelijoiden etua myös ja meinaatte korottaa tukirahaa paljon?
- Niin niin, sitähän minä tarkoitin!
- Mutta äsken totesitte leikkaavanne opintotukea..
- En ole sanonut
-Se on minulla tässä nauhalla.. odotas.. *kriik*... *naps*... "zzzz Aiomme leizzkata zz opintotukea rajusti zzz jottzza eläkeläiset zzz saisivat zz paremman turvan." *naps*
- Nauhaa on käsitelty jälkikäteen!!
- No juurihan minä sen tähän äänitin. Sitä paitsi tuossa vieressä on myös kamera kuvaamassa.
- EN KOMMENTOI!
- Meinaatteko ajaa vanhusten etua
- EN KOMMENTOI! TÄNNE SE SAATANAN NAUHA JA KAMERAMIES VITTUUN SIITÄ. NYT TULEE TURPAAN!!
- Mitä mieltä olette kevään saapumisesta jälleen Suomeen?
- Noh, asianhan voi ajatella monelta kannalta. Itse lähtisin pohtimaan asiaa rekrytoinnin kannalta, onko järkevää tuottaa huimaavia pinoja haketta vai kannattaako siirtyä turpeeseen. Esimerkiksi linnut muuttavat etelään ja mielestäni kaikille tulee hyvä mieli. Tällä en siis suinkaan tarkoita sitä että vähemmistö kärsisi, tarkoitan sitä että kaikilla on hyvä mieli ja sitä ajan takaa.
- Vai niin. Pitäisikö mielestäsi nostaa opiskelijoiden tukirahaa?
- Totta kai se järkevää on. Tulemme paneutumaan asiaan huolella ja takaan että tuet nousevat 245% tulevan vaalikauden aikana jos minut valitaan.
- Mutta eikö se aja Suomen valtion perikatoon?
- En näe asiaa siltä kannalta että Suomen valtio köyhtyisi sillä tuberkuloosi ei ole levinnyt Suomessa mitenkään laajalti. Asiasta on disputoitu paljon puoleemme perjantai-illan kokouksissa.
-Mihin puolueeseen kuulutte?
- Kanta-Hämeen Kullisilmiin. Ajamme kaikkien etua ja tulemme toteuttamaan sen. Aiomme leikata opintotukea rajusti jotta eläkeläiset saisivat paremman turvan.
- Ettekö te juuri sanoneet, että ajatte opiskelijoiden etua myös ja meinaatte korottaa tukirahaa paljon?
- Niin niin, sitähän minä tarkoitin!
- Mutta äsken totesitte leikkaavanne opintotukea..
- En ole sanonut
-Se on minulla tässä nauhalla.. odotas.. *kriik*... *naps*... "zzzz Aiomme leizzkata zz opintotukea rajusti zzz jottzza eläkeläiset zzz saisivat zz paremman turvan." *naps*
- Nauhaa on käsitelty jälkikäteen!!
- No juurihan minä sen tähän äänitin. Sitä paitsi tuossa vieressä on myös kamera kuvaamassa.
- EN KOMMENTOI!
- Meinaatteko ajaa vanhusten etua
- EN KOMMENTOI! TÄNNE SE SAATANAN NAUHA JA KAMERAMIES VITTUUN SIITÄ. NYT TULEE TURPAAN!!
torstaina, maaliskuuta 15, 2007
Kuka teistä idiooteista on keksinyt, että urheilu on hauskaa ja hyödyllistä? Voin vakuuttaa kautta tuskieni että näin ei ole. Toissa päivänä oli pari sulkapalloliigan matsia ja eilen oli sitten salibandyturnaus. Nyt on jalkojen kaikki lihakset -myös ne joiden olemassa olosta en ole edes kuullut- niin jumissa että pistää itkettään. Tässä istuessa on ihan ok, mutta auta armias kun pitäisi nousta niin johan kädet etsivät ensimmäistä sijaa josta nostaa itsensä ylös. Käveleminen ei onnistu eikä mitkään muutkaan liikkeet jotka pitää suorittaa jaloilla. Nytkin pitäisi mennä keittiöön, mutta kun ei saatana uskalla nousta. Polvet pettää alta siinä vaiheessa kun pääsee ylös asti.
Onko se urheilu nyt sitten hauskaa ja hyödyllistä?? No vittu ei ole! Ellei sitten satu tarvimaan ylimääräisiä sairaslomapäiviä!
Onko se urheilu nyt sitten hauskaa ja hyödyllistä?? No vittu ei ole! Ellei sitten satu tarvimaan ylimääräisiä sairaslomapäiviä!
sunnuntaina, maaliskuuta 11, 2007
Olen kovin normaali poika. Silti minussa ilmenee normaalin aivotoiminnan katkoksia. Eilenkin taisi tulla illalla yksi kun taksiin menin. Seuraava muistikuva nimittäin on siitä kun herään aamulla kotoa. Baariin en ilmeisesti sitten mennyt. Näinhän ei tosin asia välttämättä liene, mutta spekulaationa tämä on hyvinkin jännittävää. Taidan olla vielä hieman humalassa kun kirjoitan tätä.
No, joka tapauksessa tänään vietämme rikkinäisten lapsien päivää ja minlulla on krapula. Minulle kuuluu siis tuoda paljon lahjoja. Ne voi lähettää tuttuun osoitteeseen HADSG &3 MOÖEI RYII KOS 12374 HÄRE¤Meb. Muistakaa laittaa rahaa kuoreen sisälle.
No, joka tapauksessa tänään vietämme rikkinäisten lapsien päivää ja minlulla on krapula. Minulle kuuluu siis tuoda paljon lahjoja. Ne voi lähettää tuttuun osoitteeseen HADSG &3 MOÖEI RYII KOS 12374 HÄRE¤Meb. Muistakaa laittaa rahaa kuoreen sisälle.
tiistaina, maaliskuuta 06, 2007
Voi vittu mä vihaan Valtion Rautateitä! Miks ne homopaskat ei osaa ajaa varsinkaan tuolla idässä. Oon nyt kolme kertaa mennyt Itä-Suomeen ja joka vitun kerta on junat ollut myöhässä. Sekä meno- että paluumatkalla. Muutenkin vituttaa vaihtaa pari kolme kertaa junaa matkalla ja sitten kun joku juna on myöhässä niin kaikki menee päin vittua. No onneks on taksilla päässyt kulkemaan sit VR:n piikkiin. Seuraavan kerran kun junat on myöhässä niin väännän junavaunun konduktöörin kaulan ympärille ja potkaisen naamaan.
Sippo-Sappo oli matkalla Kyprokselle. Junassa hän kohtasi Pauke-Eemelin, heistä tuli hyvät kaverit kahdeksi päiväksi kunnes junat myöhästyivät ja Sippo-Sappo sai malarian ja kuoli tuskaisesti. Onneksi Pauke-Eemelillä oli lääkitys kunnossa. Valitettavasti se oli väärä lääkitys. Pauke-Eemeli kuoli tuskaisesti E-pillereiden yliannostukseen.
Sippo-Sappo oli matkalla Kyprokselle. Junassa hän kohtasi Pauke-Eemelin, heistä tuli hyvät kaverit kahdeksi päiväksi kunnes junat myöhästyivät ja Sippo-Sappo sai malarian ja kuoli tuskaisesti. Onneksi Pauke-Eemelillä oli lääkitys kunnossa. Valitettavasti se oli väärä lääkitys. Pauke-Eemeli kuoli tuskaisesti E-pillereiden yliannostukseen.
sunnuntaina, helmikuuta 18, 2007
alakulo ja muuta kakkaa
Olin tuossa pari päivää sitten koulutuksessa. Siellä oli sellainen nainen jolla oli ehkä vittumaisin tyyli lukea ääneen tekstiä. Äänensävy oli niin masentava ettei mitään rajaa.
Jos se nainen lukisi vaikka seuraavaa tekstiä..
"Martti oli iloinen ihminen. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat Martin syödessä vaaleanpunaista hattaraa omakotitalonsa terassilla. Martti oli juuri voittanut ison kasan rahaa lotosta. Hän viettikin todellista unelmaelämää. Joka vuosi Martti teki hienoja sukellusmatkoja Thaimaahan hänen kauniin mallivaimonsa kanssa. Martin harrastuksiin kuului autoilu, joten joka kuukausi hän meni ostamaan uuden hienon auton. Kukaan ei voisi olla onnellisempi kuin Martti."
..se kuulosti tältä..
"Siis voi vittu kun Marttia vitutti aivan vitusti. Vettä satoi sisälle asti kun Martin paskan kämpän kattoa ei oltu korjattu vuosiin. Martti söi juuri makaronivelliä henkensä pitimiksi. Hän oli juuri saanut aivan saatanallisen ison puhelinlaskun vaikka muitakin laskuja oli jo aivan helvetisti. Martilla meni totaalisen päin vittua. Joka vuosi Martti veti ranteet auki ja sai matkan sairaalaan. Martin harrastuksiin kuului Antti Ahosen vaalikampanjatulitikkujen työntäminen palavana virtsaputkeen, koska se lievitti henkistä kärsimystä. Kukaan ei voisi olla masentuneempi kuin Martti."
Jos se nainen lukisi vaikka seuraavaa tekstiä..
"Martti oli iloinen ihminen. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat Martin syödessä vaaleanpunaista hattaraa omakotitalonsa terassilla. Martti oli juuri voittanut ison kasan rahaa lotosta. Hän viettikin todellista unelmaelämää. Joka vuosi Martti teki hienoja sukellusmatkoja Thaimaahan hänen kauniin mallivaimonsa kanssa. Martin harrastuksiin kuului autoilu, joten joka kuukausi hän meni ostamaan uuden hienon auton. Kukaan ei voisi olla onnellisempi kuin Martti."
..se kuulosti tältä..
"Siis voi vittu kun Marttia vitutti aivan vitusti. Vettä satoi sisälle asti kun Martin paskan kämpän kattoa ei oltu korjattu vuosiin. Martti söi juuri makaronivelliä henkensä pitimiksi. Hän oli juuri saanut aivan saatanallisen ison puhelinlaskun vaikka muitakin laskuja oli jo aivan helvetisti. Martilla meni totaalisen päin vittua. Joka vuosi Martti veti ranteet auki ja sai matkan sairaalaan. Martin harrastuksiin kuului Antti Ahosen vaalikampanjatulitikkujen työntäminen palavana virtsaputkeen, koska se lievitti henkistä kärsimystä. Kukaan ei voisi olla masentuneempi kuin Martti."
keskiviikkona, helmikuuta 07, 2007
Lasse oli vielä pieni lapsi. Lasse oli koulussa Jukolan ala-asteella ja hänestä pidettiin kovasti. Kaikki lapset halusivat aina leikkiä Lassen kanssa. Eräänä päivänä Lassea kuitenkin jännitti kovasti koulussa sillä hänelle oli määrätty terveydenhoitajalle aika.
Lasse pureskeli hermostuneena kynsiään terveydenhoitajan kopin edessä odottaen vuoroaan. Yhtäkkiä huoneesta kuului kamala karjahdus. Lassen selkärankaa pitkin meni kylmät väreet. Tuskan hiki alkoi kohota Lassen kasvoille. Terveydenhoitajan huoneesta astui ulos hieman sinertävä Seppo. Sepon kasvoilta näkyi helpotus vaikka hän oli selvästi järkyttynyt jostain huoneessa. Seuraavaksi olisi Lassen vuoro. Terveydenhoitaja kutsui hänet sisälle huoneeseen.
Huoneessa tehtävänä oli riisua housut alas. Lassea nolotti sillä hänen pippelinsä oli hyvin pieni. Yhtäkkiä terveydenhoitaja sörkkäisi lusikan Lassen kivien alle. Lasse kiljaisi sillä lusikka oli todella kylmä. Hän huokaisi helpotuksesta kun terveydenhoitaja tuumasi, että kaikki on kunnossa. Kivekset olivat vihdoinkin laskeutuneet. Lassen suulle kirposi suunnaton hymy. Vesisade ulkona lakkasi ja aurinko alkoi paistamaan. Lasse juoksi huoneesta ulos ja kirmasi välittömästi pyörälleen.
Lasse lähti viilettämään kohti kotia kertomaan ilouutista. Lasse polkaisi kunnolla vauhtia jyrkkään alamäkeen. Nyt hän tekisi nopeusennätyksen mäessä. Valitettavasti Lassen kivekset olivat laskeutuneet liian alas ja ne menivät etupyörän pinnojen väliin. Lasse lensi tangon yli ja joutui sairaalaan moneksi kuukaudeksi. Se ei Lassea haitannut, koska hänen kivekset olivat vihdoinkin laskeutuneet.
Vuotta myöhemmin Lassella todettiin kivessyöpä ja hänen kivet poistettiin.
Lasse pureskeli hermostuneena kynsiään terveydenhoitajan kopin edessä odottaen vuoroaan. Yhtäkkiä huoneesta kuului kamala karjahdus. Lassen selkärankaa pitkin meni kylmät väreet. Tuskan hiki alkoi kohota Lassen kasvoille. Terveydenhoitajan huoneesta astui ulos hieman sinertävä Seppo. Sepon kasvoilta näkyi helpotus vaikka hän oli selvästi järkyttynyt jostain huoneessa. Seuraavaksi olisi Lassen vuoro. Terveydenhoitaja kutsui hänet sisälle huoneeseen.
Huoneessa tehtävänä oli riisua housut alas. Lassea nolotti sillä hänen pippelinsä oli hyvin pieni. Yhtäkkiä terveydenhoitaja sörkkäisi lusikan Lassen kivien alle. Lasse kiljaisi sillä lusikka oli todella kylmä. Hän huokaisi helpotuksesta kun terveydenhoitaja tuumasi, että kaikki on kunnossa. Kivekset olivat vihdoinkin laskeutuneet. Lassen suulle kirposi suunnaton hymy. Vesisade ulkona lakkasi ja aurinko alkoi paistamaan. Lasse juoksi huoneesta ulos ja kirmasi välittömästi pyörälleen.
Lasse lähti viilettämään kohti kotia kertomaan ilouutista. Lasse polkaisi kunnolla vauhtia jyrkkään alamäkeen. Nyt hän tekisi nopeusennätyksen mäessä. Valitettavasti Lassen kivekset olivat laskeutuneet liian alas ja ne menivät etupyörän pinnojen väliin. Lasse lensi tangon yli ja joutui sairaalaan moneksi kuukaudeksi. Se ei Lassea haitannut, koska hänen kivekset olivat vihdoinkin laskeutuneet.
Vuotta myöhemmin Lassella todettiin kivessyöpä ja hänen kivet poistettiin.
tiistaina, helmikuuta 06, 2007
maailmanloppu tulloo!!
Hyvästi rakkaat ihmiset. Hyvästi maailma, hyvästi minä. Maailmanloppu tulee, se on nyt käsillä. Mikään ei ole enää ennallaan, kaikki on kuihtuvaa. En olisi uskonut, että maailmanloppu tulee jo nyt. Tämä oli nyt tässä. Toivottavasti sain edes jotain hyvää tehtyä elämäni aikana. Toivon teille kaikille onnellista elämää tuolla puolen. Miksi mikään ei ole ikuista? Oliko sen tarkoitus päättyä tällä tavalla?
Jaa että mistä tiedän, että maailmanloppu tulee? No vittu kun laitoin äsken kananmunia veteen kun aattelin keittää pari ja ne alkoi vinkumaan. VINKUMAAN! EI KANAMUNAT VINGU! JOS NE VINKUU NIIN EIHÄN SE VOI OLLA MUU KUIN MAAILMAN LOPPU! JA MIKS TUOLLA ULKONA ON NIIN VITUN KYLMÄ? MUN NAAMA PUTOS KAKS KERTAA KUN KÄVIN TUOLLA PIHALLA KÄVELEMÄSSÄ. ENSIMMÄISEN KERRAN MENOMATKALLA, TOISEN PALUUMATKALLA. EIHÄN TÄSSÄ OLE MITÄÄN JÄRKEĽ!!!!#qe
Jaa että mistä tiedän, että maailmanloppu tulee? No vittu kun laitoin äsken kananmunia veteen kun aattelin keittää pari ja ne alkoi vinkumaan. VINKUMAAN! EI KANAMUNAT VINGU! JOS NE VINKUU NIIN EIHÄN SE VOI OLLA MUU KUIN MAAILMAN LOPPU! JA MIKS TUOLLA ULKONA ON NIIN VITUN KYLMÄ? MUN NAAMA PUTOS KAKS KERTAA KUN KÄVIN TUOLLA PIHALLA KÄVELEMÄSSÄ. ENSIMMÄISEN KERRAN MENOMATKALLA, TOISEN PALUUMATKALLA. EIHÄN TÄSSÄ OLE MITÄÄN JÄRKEĽ!!!!#qe
perjantaina, helmikuuta 02, 2007
perjantain askarteluhetki
Tänään askartelemme Kirkan.
Tarvikkeet:
-Mongoloidilepakko
-Luottokortti
-McDrive-autokaista
-Kirkan paskaa
-Porkkanoita
-Liivatetta
-Vuohen pää
-Ripuli
-Lahna
-Tekosilmiä 2 kpl
Tämä temppu ei ole suinkaan helppo. Sitä varten on hyvä kerätä voimia ja inspiraatiota. Parhaiten sitä löytyy juomalla tukevan annoksen viinaa (väh. 4 promillen humala).
1. Ota seinästä tukea.
2. Jos et silti pysy pystyssä, ryömi vaatekomeroon. Pukeudu keisariksi, säntää olohuoneeseen ja ripuloi keinutuoliin. Temppu toimii paremmin jos teet sen naapurin asunnossa.
3. Ota porkkanoita taskusta. Tunge ne perseeseen. Mielellään naapurin perseeseen.
4. Piilota lahna naapurin WC-pöntön vesisäiliöön.
5. Kypsennä vuohen pää uunissa 200 asteessa uunin keskitasolla. Jätä se sinne hymyilemään.
6. Kuumenna vettä.
7. Heitä sekaan 2350 lehteä liivatetta.
8. Sekoita liivate Kirkan paskaan.
9. Sekoita lisää. Mielellään naapurin naamalla.
10. Muovaile paskasta Kirka.
11. Laita Kirkalle silmät. Mieluiten päähän.
12. Kuivata auringossa tai krematoriossa.
13. Aja Kirkan kanssa McDrive-autokaistalle.
14. Tilaa mättöä Kirkalle. Kirka pitää McSuklaapirtelöstä.
15. Katkaise luottokortti.
16. Naura Mongoloidilepakolle.
Valmis.
Ensi kerralla lupaan kirjoittaa jotain vähän enemmän mviaese settiä
Tarvikkeet:
-Mongoloidilepakko
-Luottokortti
-McDrive-autokaista
-Kirkan paskaa
-Porkkanoita
-Liivatetta
-Vuohen pää
-Ripuli
-Lahna
-Tekosilmiä 2 kpl
Tämä temppu ei ole suinkaan helppo. Sitä varten on hyvä kerätä voimia ja inspiraatiota. Parhaiten sitä löytyy juomalla tukevan annoksen viinaa (väh. 4 promillen humala).
1. Ota seinästä tukea.
2. Jos et silti pysy pystyssä, ryömi vaatekomeroon. Pukeudu keisariksi, säntää olohuoneeseen ja ripuloi keinutuoliin. Temppu toimii paremmin jos teet sen naapurin asunnossa.
3. Ota porkkanoita taskusta. Tunge ne perseeseen. Mielellään naapurin perseeseen.
4. Piilota lahna naapurin WC-pöntön vesisäiliöön.
5. Kypsennä vuohen pää uunissa 200 asteessa uunin keskitasolla. Jätä se sinne hymyilemään.
6. Kuumenna vettä.
7. Heitä sekaan 2350 lehteä liivatetta.
8. Sekoita liivate Kirkan paskaan.
9. Sekoita lisää. Mielellään naapurin naamalla.
10. Muovaile paskasta Kirka.
11. Laita Kirkalle silmät. Mieluiten päähän.
12. Kuivata auringossa tai krematoriossa.
13. Aja Kirkan kanssa McDrive-autokaistalle.
14. Tilaa mättöä Kirkalle. Kirka pitää McSuklaapirtelöstä.
15. Katkaise luottokortti.
16. Naura Mongoloidilepakolle.
Valmis.
Ensi kerralla lupaan kirjoittaa jotain vähän enemmän mviaese settiä
torstaina, tammikuuta 25, 2007
ollaan suosittuja!
Jessus sentään kun nyt tuntuu että kaikki pitävät meistä. Näytimme nimittäin kuorollemme meidän kaveriporukan kuvaaman ja editoiman dokumentin matkastamme Unkariin. Se sisälsi 28 minuuttia juhlimista ja minuutin kuvaa suihkulähteestä. Ihmiset nauroivat. Minua tultiin aamulla henkilökohtaisesti onnittelemaan hyvästä videosta - tuomarinpillillä. Vasen korvani joka on pidempään jo huutanut PIIIIIIIIIIIIIII piti siitä ja nyt sieltä kuuluu tuttu ja turvallinen PIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUU, mutta hieman kovempaa kuin ennen. Setä joka minua onnitteli oli niin tohkeissaan videosta että taisipa keuhkotkin pullahtaa suusta ulos ja nenästä tippua pari rautanaulaa.
Iltani ratoksi askartelin tässä itselleni kuoronjohtajan. Voin neuvoa teille miten sellainen tehdään. Se on kohtuu simppeli valmistaa.
5 dl maitoa
50 g hiivaa
1 tl suolaa
2 dl sokeria
1 rkl kardemummaa
950 g vehnäjauhoja
200 g leivontamargariinia tai voita
1 muna
raesokeria tai mantelilastuja
Lämmitä maito 40°. Lisää hiiva, suola, sokeri ja jauhettu kardemumma. Lisää puolet vehnäjauhoista ja sekoita voimakkaasti. Lisää pehmeä tai sulatettu rasva ja loput jauhot. Alusta kimmoisa taikina.
Peitä kulho ja kohota taikina lämpimässä paikassa kaksinkertaiseksi. Kaada kohonnut taikina jauhotetulle leivinpöydälle ja pyörittele se kuoronjohtajaksi.
Laita kuoronjohtaja leivinpaperoiduille pellille, peitä ja kohota. Voitele kohonnut kuoronjohtaja munalla, jonka rakenne on vispattu rikki.
Ripottele raesokeria tai mantelilastuja pinnalle. Paista uunissa 200° 12-15 minuuttia.
Valmista tuli. Kuten alla olevasta kuvasta näette, meikäläisen kuoronjohtaja taisi kohota hieman liikaa, toivottavasti onnistutte itse paremmin. Valitettavasti tosiasia on vain se, että kotivalmisteinen kuoronjohtaja ei ole kuitenkaan lähellekään yhtä hyvä kuin sarjavalmisteinen, mutta koti-iltojen iloksi se on ihan kätevä kapistus. Siitä voi tehdä vaikka lampun jalan. Sarjavalmisteista kuoronjohtajaa suosittelen käyttämään lauluharjoituksissa ja matkoilla. Jos sarjavalmisteinen kuoronjohtaja puhkeaa kovassa käytössä, suosittelen paikkausta ja huoltoa.

Ensi kerralla askartelemme itsellemme JAIAUfuuuhuun
Iltani ratoksi askartelin tässä itselleni kuoronjohtajan. Voin neuvoa teille miten sellainen tehdään. Se on kohtuu simppeli valmistaa.
5 dl maitoa
50 g hiivaa
1 tl suolaa
2 dl sokeria
1 rkl kardemummaa
950 g vehnäjauhoja
200 g leivontamargariinia tai voita
1 muna
raesokeria tai mantelilastuja
Lämmitä maito 40°. Lisää hiiva, suola, sokeri ja jauhettu kardemumma. Lisää puolet vehnäjauhoista ja sekoita voimakkaasti. Lisää pehmeä tai sulatettu rasva ja loput jauhot. Alusta kimmoisa taikina.
Peitä kulho ja kohota taikina lämpimässä paikassa kaksinkertaiseksi. Kaada kohonnut taikina jauhotetulle leivinpöydälle ja pyörittele se kuoronjohtajaksi.
Laita kuoronjohtaja leivinpaperoiduille pellille, peitä ja kohota. Voitele kohonnut kuoronjohtaja munalla, jonka rakenne on vispattu rikki.
Ripottele raesokeria tai mantelilastuja pinnalle. Paista uunissa 200° 12-15 minuuttia.
Valmista tuli. Kuten alla olevasta kuvasta näette, meikäläisen kuoronjohtaja taisi kohota hieman liikaa, toivottavasti onnistutte itse paremmin. Valitettavasti tosiasia on vain se, että kotivalmisteinen kuoronjohtaja ei ole kuitenkaan lähellekään yhtä hyvä kuin sarjavalmisteinen, mutta koti-iltojen iloksi se on ihan kätevä kapistus. Siitä voi tehdä vaikka lampun jalan. Sarjavalmisteista kuoronjohtajaa suosittelen käyttämään lauluharjoituksissa ja matkoilla. Jos sarjavalmisteinen kuoronjohtaja puhkeaa kovassa käytössä, suosittelen paikkausta ja huoltoa.

Ensi kerralla askartelemme itsellemme JAIAUfuuuhuun
perjantaina, tammikuuta 12, 2007
Onko teillä ikinä sellaista tunnetta että joku pitäisi tappaa ihan ulkonäön ja ennakkoluulojen perusteella? Minä olen huomannut, että minulla on. Eilen kun olin saksan tunnilla, niin edessäni istui sellainen lihava naispuoleinen henkilö jonka naama, olemus, ääni ja kaikki muukin sai vereni muuttumaan bensaksi ja silmät muovailuvahaksi. Siis mitä vittua, vaikka se koko henkilö ei oo eläessään sanonut minulle mitään niin tekisi silti mieli survoa sen sormet oksasilppuriin ja pää ruuvipenkkiin. Sitä ennen polttaisin luonnollisesti tupakalla reikiä ihoon ja hakkaisin vasaralla kylkiluut sisään.
Jostain ihmisistä huokuu kusipään ja vittusilmän asenne läpi, minkäs minä sille mahdan. Silloin tarvitsee ottaa itseään niskasta kiinni, kävellä torille ja huutaa PUIIIVÖÖ!!. Muistaakseni ihmisen tappaminen ei ole sallittua Suomessa, joten joudumme askartelemaan aggressionpurkuvälineen.
Tarvitsemme:
-lautoja
-polkupyörän
-liimaa
-tekojalkoja
-lasisilmiä
-muovailuvahaa
-juutalaisia tai homoja (neekeritkin käy)
-paineilmakompressorin
-nauloja
-vasaran
-ruuvipenkin
-neuloja
-vaseliinia
-bensaa
-rikkihappoa
-mielikuvitusta
-sieniä (mielellään hallusinaatiota aiheuttavia)
-sulaa laavaa
-kumihanskat
-sorkkarauta
-köyttä tai vahvaa narua
-talitintti
-karvalakki
-Seppo
-Mikko Kuustosen CD
-Punahilkka
Nämä kaikki esineet on saatavilla K-Raudasta. Sen jälkeen kun kaikki tavarat ovat hankittuna voit sitoa juutalaiset kiinni puuhun ja tehdä heille aivan mitä haluat. Käytä apunasi listassa mainittuja apuvälineitä.
Esim. Laita kumihanska vasempaan käteesi. Nouki vasemmalla kädelläsi talitintti ja laita se toiseen kumihanskaan sisälle. Hiero juutalaisen naamaan paljon vaseliinia. Murskaa tekojalalla muutama lasisilmä. Sirottele juutalaisen naamalle lasimurskaa ja ala mätkimään häntä häntä talitintti-kumihanskayhdistelmällä. Syö sienet. Odota kunnes alkaa vaikuttamaan. Ota Mikko Kuustosen CD ja heitä se metsään. Liimaa juutalaisen silmät umpeen jotta hän ei näe mitä tapahtuu. Ei se ollutkaan hyvä idea. Avaa silmät sorkkaraudalla. Ota Punahilkka käteesi ja syötä se juutalaiselle. Odota että se alkaa vaikuttamaan. Valele kaikki bensalla ja sytytä tuleen. Kun sireenin ääniä alkaa kuulua, ole kaukana.
Jostain ihmisistä huokuu kusipään ja vittusilmän asenne läpi, minkäs minä sille mahdan. Silloin tarvitsee ottaa itseään niskasta kiinni, kävellä torille ja huutaa PUIIIVÖÖ!!. Muistaakseni ihmisen tappaminen ei ole sallittua Suomessa, joten joudumme askartelemaan aggressionpurkuvälineen.
Tarvitsemme:
-lautoja
-polkupyörän
-liimaa
-tekojalkoja
-lasisilmiä
-muovailuvahaa
-juutalaisia tai homoja (neekeritkin käy)
-paineilmakompressorin
-nauloja
-vasaran
-ruuvipenkin
-neuloja
-vaseliinia
-bensaa
-rikkihappoa
-mielikuvitusta
-sieniä (mielellään hallusinaatiota aiheuttavia)
-sulaa laavaa
-kumihanskat
-sorkkarauta
-köyttä tai vahvaa narua
-talitintti
-karvalakki
-Seppo
-Mikko Kuustosen CD
-Punahilkka
Nämä kaikki esineet on saatavilla K-Raudasta. Sen jälkeen kun kaikki tavarat ovat hankittuna voit sitoa juutalaiset kiinni puuhun ja tehdä heille aivan mitä haluat. Käytä apunasi listassa mainittuja apuvälineitä.
Esim. Laita kumihanska vasempaan käteesi. Nouki vasemmalla kädelläsi talitintti ja laita se toiseen kumihanskaan sisälle. Hiero juutalaisen naamaan paljon vaseliinia. Murskaa tekojalalla muutama lasisilmä. Sirottele juutalaisen naamalle lasimurskaa ja ala mätkimään häntä häntä talitintti-kumihanskayhdistelmällä. Syö sienet. Odota kunnes alkaa vaikuttamaan. Ota Mikko Kuustosen CD ja heitä se metsään. Liimaa juutalaisen silmät umpeen jotta hän ei näe mitä tapahtuu. Ei se ollutkaan hyvä idea. Avaa silmät sorkkaraudalla. Ota Punahilkka käteesi ja syötä se juutalaiselle. Odota että se alkaa vaikuttamaan. Valele kaikki bensalla ja sytytä tuleen. Kun sireenin ääniä alkaa kuulua, ole kaukana.
torstaina, tammikuuta 11, 2007
Lomat ovat kivoja
Lomat ovat kivoja siihen asti kunnes pitää mennä takaisin töihin tai kouluun. Minäkin olen nyt tässä melkein neljä viikkoa lomaillut ja kohta pitäisi kouluun lähteä opiskelemaan SAKSAA! Unirytmini taitaa olla hieman sekaisin. Menin eilen klo 24 nukkuun ja nukahdinkin kohtuu nopeasti. Heräsin seuraavan kerran vähän vaille kaksi aivan virkeänä. Paska idioottikehoni luuli, että olin ollut päiväunilla. Pyörin sängyssä noin neljä tuntia kunnes kuuden maissa nukahdin. Oli aika rankka kokemus.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
