maanantaina, syyskuuta 05, 2005

Ei sitten...

Yleisön pyynnöstä en enää kirjoita Chuck Norrisista mitään.

Tässä juuri rustailen Tarja Haloselle kirjettä. Se menee suurin piirtein näin:

Hyvä rouva presidentti,

Minulla on suunnattoman hyvä idea. Se tulee helpottamaan maailman tilannetta suunnattomasti. Idean avulla bensan hinta lähtee jälleen laskuun ja Elvis Presleykin herää kuolleista. Sinä et voi ohittaa tätä tilaisuutta.

Minun mielestä rumat ihmiset pitäisi tappaa. Kerätään kaikki rumat ihmiset kasaan ja kivitetään kuoliaaksi. Sitten voimme polttaa ruumiit. Laskeskelin, että saamme ruumiiden poltosta niin paljon energiaa, että Suomen talot lämpiävät sillä ainakin sata vuotta. Lisäksi on paljon hauskempaa kävellä kadulla kun vastaan ei tule mörköjä.

Tiedän, että ideani on hyvä, mutta voisitteko silti antaa Nobelin rauhanpalkinnon Martti Ahtisaarelle. Martti on hyvä jätkä. Minä en tee sillä pystillä mitään. Minulle riittää tuo G-junnujen Valkeakosken turnauksen parhaan pelaajan pokaali joka koristaa lasivitriiniäni.

Kaikella kunnioituksella,
Ville

Minun täytyy nyt lähteä kauppaan ostamaan postimerkkejä. Heipä hei!

Ei kommentteja: