tiistaina, syyskuuta 13, 2005

matkailemassa

Olin ulkomailla. Semmoisessa kaukaisessa paikassa kuin Turku. En muista missä se on, katsokaa kartasta. Suunnistin sinne tähtien avulla. Harmi, että taivas oli pilvinen. Parkkeeraaminen oli hauskaa siellä. Menin käymään jossain kaupassa minkä pihassa oli iso parkkipaikka. Sinne sai jättää auton miten päin vaan. Niin oli muutkin tehneet. Siellä lojui autoja pitkin poikin. Sukelsin automereen kuin Jasser Arafat suklaatehtaalle. Poliisikin siellä oli jututtamassa erästä romaania (siis ei kirjaa vaan ihmistä).

Lapsista tuli mieleen, että lapset ovat kivoja. Oikein kivoja. Minä luin erään herttaisen merkinnän vuokraamani mökin vieraskirjasta. Se oli Janin käsialaa.

Jos joku ei osaa lukea Janin suloista käsialaa niin voin koittaa suomentaa sen:

12.6.2004
LOUVE MÖKILLÄ ON KIVAA KU SAUNAA MENEE POLKU JA LAITURI VASEMMALTA PUOLELETA TULEE MATOONKELLA NII VITUSTI KALAA.
T: JANI

Minä haluan lapsen. Mieluiten pojan. Annan sille nimeksi Mikko-Severi.

Menen runkkaamaan, jos vaikka olisin huomenna raskaana.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Väitän Etten ole tuota kirjoittanut, väittää kuka sitten mitä haluaa. Se oli yksikätinen mies.. kaimani en minä, se joka hukkasi kirjoittavan tekokätensä. Minä olen vasuri mutta osaan kirjouiottaa. Sitä paitsi en koskaan käytä polkuja, ainoastaan kusen niiden varrelle