tiistaina, joulukuuta 13, 2005

oi tätä vitunmoista riemun tunnetta!

Olen nyt niin saatanan onnellinen, että pää meinaa räjähtää. Vähän aikaa sitten ihmettelinkin, että miten mulla näin hienosti menee, mutta saatiinhan se paska olo sieltä takaisin. Jippii!

Se on naiset ja herrat sillä tavalla, että minä olen ollut virallisesti sinkku jo ainakin 10 minuuttia. Nyt juhlistan sitä kuuntelemalla doom metallia ja soittamalla viulua veitsen ja ranteen yhteispelillä. Ai että kun on hienoa.

Jaahas, ja nyt tipahti postiluukusta kaupunginjohtajalta kutsu viettämään uutta vuotta hänen kanssaan. En tiennytkään tuntevani häntä. Ei se mitään, pakkohan sinne on mennä kun voi mennä yksin eikä tarvitse ottaa ketään mukaan. Sehän tulee halvemmaksi ja kaikki viinat saa itselleen. Hurraa!

Kaikki sinkkunaiset ovat tervetulleita vastaanotolleni perjantaina 16.12.2005 klo. 17 alkaen. Teitä tulee luultavasti erittäin paljon, joten pyydän kärsivällisyyttä. Ottakaa jonotusnumero oven vieressä olevasta automaatista, kiitän.

3 kommenttia:

Kura kirjoitti...

Voistko kertoa missä vastaanottosi sijaitsee?

Tulen varmasti, saatan hieman myöhästyä, mutta odota silti mua!

Ville kirjoitti...

Se on siinä moottoritien vieressä. Siinä missä on se parkkipaikka.

Ville kirjoitti...

No näinkin voi sanoa. En tiedä minne meni, ei se ainakaan puun takana ollut kun kävin kurkkaamassa. Eikä kivenkään alla ollut liioin.

Kai se lähti kun tajus, että mun elämän tarkoitus on olla kiintiösinkku tässä maailmassa. Tai sit se tajus kuinka paska jätkä olinkaan.

Rupeatko Api minun kanssa homoksi?