tiistaina, heinäkuuta 12, 2005

Mikä vitun uskonto?

Aitoosta tuli selvittyä hengissä. Koko viikonlopun aikana nukuin kaksi tuntia ja olo olikin sen mukainen töissä. Tuli säädettyä oikein urakalla siellä festarimeiningeissä. Meinasi syttyä koko teltta-alue palamaan kun me grillattiin puutarhatuoleja. Kämmenistäkin näkyy lihat läpi kun soin osumaa sellaisista piikeistä. Ilmoitetaan vielä, että join 37 annosta alkoholia ja pillua en saanut.

Ens viikonloppuna on sitten vuorossa Tuska Open Air Metal Festival. Sitä odotellessa aloin pohtimaan uskonnon syvintä merkitystä. Pohtiminen ei ole minun kohdalla ehkä oikea sana, koska muutamalla aivosolulla ei saa hirveän syvällistä pohdiskelua aikaiseksi.

Päädyin sellaiseen ratkaisuun, että uskonto on aivan turha laji. Mikä siinä on, että jotkut anuskasvot pystyvät uskomaan sellaiseen paskaan. Minä teen ratkaisuni itse, enkä pyytele miltään Jumalalta apua. Varmaan Jumalaakin vituttaa kun kaikki vaan ruikuttaa sille, ja pyytää kaiken näköistä paskaa. Minä en sitä tee kun en edes tunne häntä.

Jumala itse asiassa vituttaa mua. Se homo pystyy mennä sanomaan, että "älä pidä muita jumalia minun rinnallani". Mun mielestä Jumala on itsekeskeinen. Ei Jonne Aaronkaan sano, että "älkää kuunnelko muita bändejä".

Suurimmat sodat ollaan saatu aikaan minkäs muun kuin -yllätys, yllätys- uskonnon takia. Asian takia, jota ei ole edes olemassa. Tai ehkä on, mutta kuka todistaa ja miten. Jos sä Jumala oot olemassa ja luet tätä mun päiväkirjaa niin tuu kahville joku päivä. Katsotaan jos saataisiin asiat järjestykseen ja Bush kuriin.

2 kommenttia:

Ville kirjoitti...

Hyvä api!

Se on kyllä erittäin rasittavaa. Kerran kaverilta kysyttiin juuri tuota mieto vs. tulinen kysymystä. Eihän kaverini hyvin suomea puhuvana ymmärtänyt mistä on kyse ja sanoi että "vettä kiitos". Abdul oli vähän aikaa hiljaa ja tuijotti suoraan silmiin. Sitten se kysyi uudestaan jolloin kaverini oli kerennyt pähkäilemään pienessä mielessä mistä oikeen oli kysymys...

nalla kirjoitti...

Heh heh!!

Sehän oli ihan hauska tilanne. Mitö vi tylien? -Vettä kiitos! =)